måndag 26 mars 2012

It's here!

Tänk vad lätt det är att göra mig glad :-) Idag kom den nya spisen, mannen som levererade skrattade åt mig när det första jag säger är: det här är lycka! ;-) hihi

Utan ugn i fyra dagar, det är nästan en abstinskänsla. Konstigt nog kunde jag ju också bara komma på en massa maträtter i ugn när den inte funkade, varför är det så? :-)
klar förbättring från innan, inte minst hällen i jämförelse med plattorna :-)

Självklart kom ugnen med en instruktionsbok och den bjöd på några skratt. Ursäkta att bilderna är snedvridna men jag hoppas ni kan läsa ändå :-)

Tur att man har en ugn så man är modern :-)

Du förupphettar ugnen och skjuter din mat...jag föredrar nog ändå att köpa min mat på affären :-)
Ok jag kanske måste börja använda kastruller...för det brukar jag ju aldrig göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar