lördag 26 maj 2012

Hello Kitty firar Tess

Hello Kitty är ju som sagt en väldigt populär liten tjej som jag tror de flesta barn, mest tjejer förmodligen, älskar. Det har ju blivit en del tårtor med Hello Kitty men nu fick jag chansen att genomföra en ide som jag haft ett tag. Jag ville göra en Hello Kitty som har ett eget litet kalas så så fick det bli denna gång och jag tycker den blev jättegullig. Jag hoppas att Tess blir nöjd över sin födelsedagstårta :-)

Innehåll: Vita bottnar med vitchokladfluff och hallonfluff. Spacklad med grädde. Täckt och dekorationer i sugarpaste.




Hello Kitty har fått ett fint pärlhalsband som hon självklart vill ha på sig under sitt kalas. Hon bjuder bla. på bullar :-)


Tårta och paket ska det självklart vara på ett kalas :-)

GRATTIS TESS!

Håll utkik för det kommer en till tårta snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar