måndag 14 maj 2012

En favorit hos många - Hello Kitty

Astrid fyller 4 år och älskar rosa så till henne fick det bli en riktig flick flick tårta :-) Sen älskar hon också Hello Kitty vilket jag börjar tro att alla småflickor gör :-)

Mamman önskade en bild så det blev det. Sen gjorde jag bokstäverna med stjärnor för att tuffa till dem lite. Jag har sett att det finns utstickare med liknande bokstäver men det gick ju lika bra att göra själv.

I övrigt så blev denna tårta en riktig paniktårta. Jag vet inte vad jag gjorde för fel men sned blev den. Perfektionisten i mig kommer att gräma sig länge över denna tårta. Jag försöker intala mig att lilla Astrid inte bryr sig om att den är lite sned och det är ju vad hon tycker som är viktigast :-)

Alla blommor, bokstäver och rosetten på Kitty är penslade med glittrig rosa pulverfärg. 

Innehåll: ljusa bottnar med tobleronemousse och hallonfluff. Spacklad med gräddsmörkräm och täckt med sugarpaste.






GRATTIS ASTRID!
Hoppas du har en toppenfödelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar