fredag 24 februari 2012

En liten prinsessa...

...måste ju självklart firas. Dock sker nu inte så mycket bakande i detta hem då jag har feber och är dunderförkyld. Inte helt upplagd för det med andra ord. Jag blev också tvungen att säga ifrån en tårta jag skulle ha gjort idag. Vill ju inte smitta ner hela sällskapet med det jag har :-) Dock gjorde jag dekorationerna innan jag blev sjuk så dem skickade jag över så hoppas jag hon kan knåpa ihop själva tårtan själv :-)

Men tillbaka till prinsessan. Grattis Viktoria och Daniel till lilla Estelle. Det ska ju självklart firas med en köpprinsessbakelse från Ica Maxi. Helt ok men jag kör nog med hembakt i fortsättningen...

1 kommentar:

  1. Heej! Vinnaren av ”Hello Kitty formen” är utsedd, kika in på bloggen för att se om det blev just du ♥ http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-hello-kitty-formen-utsedd.html

    Vann du inte? Håll utkik efter kommande tävlingar i bloggen :) Kramis

    SvaraRadera