torsdag 26 juli 2012

Lillfian 1 år

Ja ni kära vänner, vi kan nog alla vara överens om att uppdateringen här på bloggen just nu är allt annat än existerande :-) men jag ska försöka bättra mig. Jag har nu en hel del inlägg som kommer att dyka upp så håll utkik.

Ja ni vad har hänt här hos mig då, jo min lillfia har fyllt ett år!!! Jag fattar inte att hon redan är ett år. Jag tycker det var nyss som hon föddes, hjälp var tar tiden vägen (så nu fick jag den tantkommentaren ur vägen också). På födelsedagen gjorde jag ett fikabord med lite blandat smått och gott.


Självklart blev det en tårta och sen fanns det vaniljbullar, kanelbullar, formar med grädde och färska bär, macarons med chokladkräm, minivanlijcuppisar med nutellafrosting, banancuppisar med nutellafrosting, citronbiskvier och även det ej hemgjorda majskrokarna och bokstavskexen.

Självklart ska jag dela med mig av recepten jag använt och en liten närmare titt på allt men det kommer i senare inlägg så det är bara att hälsa på igen :-)

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt nära att jag förstorade bilden och slickade på skärmen. Duktig du! :)

    SvaraRadera