lördag 28 juli 2012

Vendlas tårta

Som sagt så har min yngsta tjej hunnit fylla ett år. Helt otroligt! Självklart skulle lillfia få en tårta och hur roligt är det inte när man har helt fria händer och ska göra en tårta till sig själv :-) Nu ska jag testa allt som jag vill testa tänker jag då...sen när jag väl ska bestämma mig för vad det ska bli så kommer inget! Är inte det typiskt! Nu när man har möjlighet att göra precis vad jag vill för hon är ju ändå för liten för att tycka till själv, då kommer man inte på nått. Haha, ja vad säger man...

Men men en tårta blev det och nöjd är jag :-)

Innehåll: chokladbottnar med klassisk prinsesstårtefyllning. Täckt med chokladsugarpaste och dekorationer i vaniljsugarpaste.

Och ni som är uppmärksamma nu kommer att tänka, OJ vad fina dessa bilder är mot för vad de brukar vara och då förstår jag inte allt vad ni menar... ;-) att mina bilder tagna med Iphonen inte är lika bra som min otroligt duktiga kompis Saras bilder. Haha så njut av dessa underbara bilder. Tänk vilken tur man har som har en glad amatörfotograf till kompis.




Mirandanallen är en en återanvändning faktiskt från min Miss Marrymecupcake. Jag har bara bytt ut näsan och hjärtat för att passa in den till denna tårta.

1 kommentar:

  1. Otroligt söt tårta! Ja är det inte typiskt, har också haft många idéer på tårtor men när man väl får tillfälle att göra något fritt så står det helt stilla :P

    SvaraRadera