söndag 11 mars 2012

Grattis fin fina Patricia


Delias (min äldsta dotter) kompis Patricia fyller år och självklart ska hon få en tårta. Hon hade tusen ideer på vad hon ville ha på tårta och vi kom tillslut fram till att jag skulle överraska henne. Då blev det en Hello Kitty i ett hav av smartiesar. Godistårta var bland det första hon sa när vi pratade tårta så jag körde på det. Gjorde en liknande tårta till dotra för ett par år sedan men då med en bild av Hello Kitty. Därför tyckte jag att det skulle vara roligt med en 3D Kitty denna gång.
Det jag gillar med detta hav av smartiesar är de härliga färgerna. Jag blir så glad av dem!

Innehåll: vita bottnar med ljus chokladmousse och jordgubbsfluff. Spacklad med lemon curdgrädde.


Grattis Patricia
Hello Kitty var hedersgäst på kalaset :-)
Härliga färger
Ovanfrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar